Friday, May 23, 2008

فرود از آبشار شیرآباد خانببین - گرگان به مناسبت فتح خرمشهر

امروز مرحله دوم کلاس دیواره نوردی که هیئت استان برگزار داره میکنه اجرا شد در آبشار شیر آباد خانببین و طرح درس این جلسه و فرود هشت و فرود هشت با گره پروسیک بود .و سپس رول کوبی بود جا داره بگم مهمان نوازی بچه های خانببین هم خوب بود . بعد از اون یه برنامه فرود از آبشار شیر آباد رو داشتیم که از دو کارگاه بچه ها پایین آمدن یکی از خود آبشارکه من از مسیر ابشار اومدم پایین و پروسیک نو من تو یه لحظه که واقعا نفهمیدم چرا قفل کرد ! که تقریبا 4 مترآخر بود که با توجه به تفکرات خودم و حاضران 3 احتمال داره 1 خودم حواسم به فرود نبود 2 پروسی نو بود در حین اینکه استاتیک بود و در حلت نرمال طناب استاتیک قفل که میکنه باز نمیشه چه برسه به طنابی که 2 ساعت آبه 3 رو هم خیس بودن طناب میشه عنوان کرد خلاصه با تمام این داستان ها 8 دقیقه ای رو فضای معلق وسط آب ابشار بودم و حسابی خیس شدم و هر جور که رکاب زدم نتونستم این پروسیک رو باز کنم و آخر مجبور شدم از چاقو استفاده کنم و پروسیک نو رو ببرم :( و جالب توجه اینکه این اولین باری بود که نتونستم پروسیک رو باز کنم! راستی این برنامه فرود آبشار به مناسبت فتح خرمشهر بود !

No comments: